Форум Металдетектинг - дискусии, схеми, информация

Обща секция => Общ форум Металдетектинг => Темата е започната от: CHAV_CHAV в Юни 16, 2021, 04:11:28 pm

Титла: Проблем при изработка на платка за Пират
Публикувано от: CHAV_CHAV в Юни 16, 2021, 04:11:28 pm
Здравейте на всички!Аз съм най-новия член на групата.Имам доста дълга практика по ремонти на различни устройства.Не мога да кажа ,че съм чак толкова добър защото все има работи ,които не ги знаеш.Активен участник съм в "Сандъците".Сега съм се запалил по металотърсачите.Имам няколко въпроса:
Свалих от тук готова платка за Пират,принтирах я ,почистих с финна гъба текстолита и след това с ютията.Да ама не.Отпечатъка е накъсан и некачествен.Та въпроса ми е каква хартия използвате за принтиране?Ютията на какви градуси и колко дълго я държите?Кога започва да се снема принтираната хартия от текстолита?Явно има някакви тънкости.Това ако направя ,ще разпробия отворите с 0,8 борче.Другите части не са ми проблем.Само тая пуста платка!Гледал съм в Ютуб почти всички клипове по оживяването на машинката.
Титла: Re: Проблем при изработка на платка за Пират
Публикувано от: UZAKI в Юни 16, 2021, 04:20:43 pm
Здравей . Хартия от някакво списание - гланцирана , такава използвам аз .Или от блокче за рисуване .Ползвах преди и за снимки -180 грама мисля беше , не трябва да е много дебела .Пробвай от някакво рекламно списание  , докато нацелиш "ваксата".Успех .
Да не те притесняват шарките , не търси чисто място.
Титла: Re: Проблем при изработка на платка за Пират
Публикувано от: specialist в Юни 16, 2021, 05:13:53 pm
Аз ползвам хартия за отпечатване на снимки от книжарницата от едната страна е гланц от другата не.Отпечатваш на гланца понеже е малко по-дебела при някои принтери трябва да помогнеш с ръка да захапе.Гладенето е между 7 и 8 минути на максимални градуси като трябва да наблегнеш на ръбовете но през цялото време гледай ютията да е върху цялата платка няма да и стане нищо и от време на време минавай ръбовете с ръба на ютията.Оставяш после да изтине хубаво и почваш да мокриш на чешмата и да разтриваш с пръсти докато се разкисне и падне цялата хартия.Предварително преди  трансфера изшкури платката с фина шкурка не ,че и с по груба не става ама е добре да е фина след което я изчисти с лакочистител или спит,чак тогава е готова да фиксираш хартията и да започнеш да гладиш.За ецването става най-добре с железен трихлорид не смради и няма изпарения и е най-бързо но постоянно трябва да я клатиш по време на процеса около 15 20 30 Мин. зависи от големината на платката и колко ти е наситен разтвора.
Титла: Re: Проблем при изработка на платка за Пират
Публикувано от: nobody в Юни 16, 2021, 06:30:02 pm
Всякаш беше друг живот когато се мъчих да си правя платки сам. Толкова са евтини и бързо стават китайските че не бих се доближил до тия неща пак.
В мазето имам все още материали за производство - модифициран ламинатор разни UV лампи итн сега ме подсещаш да взема да ги пусна за продажба ;)
Мнението ми е просто си поръчай платка от фирма.
Титла: Re: Проблем при изработка на платка за Пират
Публикувано от: specialist в Юни 16, 2021, 06:40:54 pm
Всякаш беше друг живот когато се мъчих да си правя платки сам. Толкова са евтини и бързо стават китайските че не бих се доближил до тия неща пак.
В мазето имам все още материали за производство - модифициран ламинатор разни UV лампи итн сега ме подсещаш да взема да ги пусна за продажба ;)
Мнението ми е просто си поръчай платка от фирма.
Че ,е мъка е мъка ама ако ти трябва една бройка няма как мисля ,че имаше минимум пък и в случая чевека ще му е за пъви път тръпката е друга като го почнеш от нулата.
Титла: Re: Проблем при изработка на платка за Пират
Публикувано от: laki в Юни 16, 2021, 07:54:50 pm
Хартия от календар-по тънки листове.
Титла: Re: Проблем при изработка на платка за Пират
Публикувано от: CHAV_CHAV в Юни 16, 2021, 10:45:11 pm
Благодаря на всички включили се с цел да помогнат!Значи на края се получи!След като използвах гланцирана тънка хартия работата стана.Смених и ютията.Тия модерните ютии са като грайфер на гума отдолу.Нямат една равна повърхност!Използвах тежка руска ютия.Може да е от полза за някой- списание  ,рекламно на известна верига за хран.стоки използвах.С три букви му е абревиатурата..
Титла: Re: Проблем при изработка на платка за Пират
Публикувано от: Toros в Юли 23, 2021, 06:00:46 pm
Хартия от календар-по тънки листове.
Най-добре става с детско гланцово блокче! Печатиш върху обратната страна (бялата страна). Хартията е двупластова и след като преседи малко във вода се сваля лесно.